۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۶۰۴۶۸۱
رییس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان مطرح کرد؛

خوزستان خط مقدم جنگ فرهنگی است | استقبال سیل زدگان از حضور روحانیت

خوزستان خط مقدم جنگ فرهنگی است | استقبال سیل زدگان از حضور روحانیت
حجت الاسلام علی نژاد با تأکید بر اینکه استان خوزستان خط مقدم جنگ فرهنگی است، گفت: تمرکز تبلیغی، رسانه ای، عقیدتی و فضای مجازی دشمن بر روی خوزستان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام پیمان علی نژاد، رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، عصر امروز نمایندگی خوزستان در نشست شورای نهاد‌های حوزوی که با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه برگزار شد، با اشاره به وقوع سیل در استان خوزستان، بیان داشت: استان خوزستان از بهمن ماه در شهر رفیع و روستا‌های اطراف آن درگیر سیل بود که در این مناطق خدمات امدادی، مردمی، جهادی و رسانه‌ای بسیار زیادی از سوی روحانیت صورت گرفت.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان با تأکید بر اینکه حضور روحانیت در کنار مردم سیل زده باید استمرار داشته باشد، اظهار داشت: در بازسازی، نوسازی و تجهیز لوازم نیز باید در کنار مردم سیل زده باشیم و آن‌ها را تنها نگذاریم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه درست است سیل خسارت و خرابی وارد می‌کند، اما از منظری نیز نعمت بود، اظهار داشت: دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و روحانیت بود که خوشبختانه با ورود به موقع حوزه‌های علمیه و روحانیت این توطئه دشمن خنثی و مردم نیز از حضور روحانیت استقبال کرد.

حجت الاسلام علی نژاد در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه استان خوزستان خط مقدم جنگ فرهنگی است، خاطرنشان کرد: تمرکز تبلیغی، رسانه ای، عقیدتی و فضای مجازی دشمن بر روی خوزستان و از این  طریق به دنبال گمراهی مردم است.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه در عرصه رسانه می‌تواند نقش آفرین باشد، با طرح این سؤال که چرا رسانه‌های دیگر برای حوزه علمیه محتوا تولید کنند، اظهار داشت: حوزه علمیه می‌تواند تولید محتوا کند و در اختیار رسانه‌های دیگر قرار دهد.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان خاطرنشان کرد: حوزه علمیه خوزستان از سابقه درخشانی برخوردار است، اما گنجینه مفاخری خوزستان معرفی نشده و مغفول مانده که از طریق دشمن به دنبال ضربه زدن به هویت شیعی خوزستان است.

حجت الاسلام علی نژاد ورود حوزه علمیه در بسیاری از عرصه‌ها را گره گشا دانست و گفت: تجربه نشان داده ورود روحانیت و حوزه‌های علمیه در بسیاری از مسائل گره گشا بوده و باید از این ظرفیت استفاده کرد و به این حضور در میان مردم استمرار بخشید.

وی در پایان سخنانش پیشنهاد برگزاری نشست شورای نهاد‌های حوزوی خوزستان در قم را به مدیر حوزه‌های علمیه پیشنهاد داد./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات